SPOILERfilm

Filmes kritikák, élménybeszámolók, vagy egyéb, filmmel kapcsolatos dolgok: TŐLEM

Címkék

Ma 20:20-kor minden szem szegeződjön a CC-ra!

2011.09.05. 17:06 LaciG

 Ma este 20:20-kor a Comedy Centralon megkezdődik az Így Jártam Anyátokkal 6. évada. Nem titok, hogy nekem ez a kedvenc SitCom-om, szóval nem kicsit várom :D. Rengetegen sírnak azon, hogy jaj, de szar a magyar szinkron, meg úgy általában az összes magyar szinkron egy kalap szar. Vagy menjek tovább? Egyesek szerint, ami magyar, az már csak szar lehet. Én az ilyeneket alapból kiröhögöm, de minimum megvetem. Na jó, egy picit elkalandoztam, de akkor már befejezem: az olyanok, akik így állnak hozzá az egészhez, ők sírnak azon is, hogy nincs összetartás, meg hogy ilyen szar az egész Magyarország. Ja a kedvencem: "Az idióta magyarok nem képesek bármit megcsinálni, bunkók, önzők, rasszisták, nem csodálom, hogy az egész világ utál minket. És ne jöjjenek ide a mocskos zsidó román-cigányok, mert beb*szom a fejüket!!" Szóval elég szánalmas, amit pár ember művel. Inkább értékelni kéne azt, ami van, és TÉNYLEG összetartani, hogy tovább lehessen lépni. Ez így olyan, mint mikor van egy osztályprojekt, és az osztály dolgozna rajta, de néhány gyerek azt mondja, hogy úgy is szar lesz, és még hátráltatja is, mivel "úgyis szar lesz". És fel lesznek háborodva, ha szar. Najó, most már befejeztem a kalandozásaimat, az egészet csak azért mondtam el, mert én elvből inkább a magyart szeretem, mint a külföldit, még akkor is, ha tudom, hogy nincs igazam. A filmeket ezért szeretem szinkronnal nézni, de azért vannak elcseszett kivételek (a Sötét Lovag mondjuk egy nagyon fájó pont). Az így Jártam Anyátokkal-nak pl hihetetlenül igényes szinkronja van, a műfajában talán a legjobb- Persze rengeteg ember szerint simán szar, még akkor is, ha bele se hallgattak (hisz tudjátok, ami magyar...). Szóval szinkronosan nézem általában a filmeket, az Így Jártam Anyátokkal-t meg máshogy el se tudnám képzelni, mint magyarul. Jah, a másik dolog, hogy interneten NEM nézek nagyon filmeket, és ha rajtam múlna, senki nem tenné. Ezért is volt nehéz kivárni ezt a napot, de eljött... Jaj, csak el ne felejtsem. Nem akarok 21:00-kor bekapcsolódni :/

Ui.: aki eddig nem nézte a sorozatot, az gyorsan pótolja. Ez a sorozat FERGE... most figyelj... TEGES! FERGETEGES! Najó, hogy az USA-pártiak is örüljenek: This series is LEGEN... wait for it... DARY! LEGENDARY

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://spoilerfilm.blog.hu/api/trackback/id/tr863204515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása