SPOILERfilm

Filmes kritikák, élménybeszámolók, vagy egyéb, filmmel kapcsolatos dolgok: TŐLEM

Címkék

Náci "pff" Zombik (KRITIKA) part 1

2011.07.19. 18:46 LaciG

 Íme az első vállalható videó! Folytatása következik!! (majd valamikor ;D)

1 komment

Címkék: kritika náci zombik

A bejegyzés trackback címe:

https://spoilerfilm.blog.hu/api/trackback/id/tr403080998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sunyi vakond 2014.08.01. 14:10:10

hali
én csak ezt az egy kritikádat láttam eddig de szerintem többet nem is nézek meg. konkrétan a problémám ezzel a videóval, csupán az hogy unalmas és fájdalmasan gyenge. jó rendben a film nem egy szám én is láttam többször is de nem kell erőltetetten szenvedni mert annyi ra nem gáz, ez kb olyan mint FreddyD-nek a mesterlövész, szar film de szerethető. a fő gondom hogy te viccesnek gondolod a negyed órás sípolást, mert káromkodsz, hát nem az, ha poénnak szánod egyszerűen szar, akkor azt meg lehetne oldani viccesebben is, mint akár a Puzsér, de téged ez nem húzott fel igazán mert előtte és után olyan a hangod mint aki most vett be egy nagy adag ló nyugtatót. nézz meg pár Dancsó videót vagy nem tudom, de nekem ez nem tetszett
süti beállítások módosítása